Hej, dzisiaj przychodzę do Was z inspiracjami na zbliżające się lato. Ciężko mi uwierzyć, że przed chwilą był styczeń, a już jest maj, zaraz zakończenie roku i wakacje. Mam jednak nadzieję, że do końca czerwca sytuacja opanuje się do tego stopnia, że będzie można się normalnie spotykać z przyjaciółmi. Ale, żeby wyjść na spotkania, trzeba fajnie wyglądać. Z tej racji zapraszam Was na moje propozycje na letnie ubrania, w które chętnie bym się sama przyodziała. Jeśli będziecie uważnie czytać, możecie zgarnąć kod zniżkowy. ;)

Pierwszą propozycją jest typowo letni top, który sama mam w szafie. Jest on niezwykle wygodny i śliczny - kocham basic rzeczy, więc jest to idealną propozycją dla mnie. Mam nadzieję, że Wam też przypadnie do serca. Na stronie jest dostępnych aż 6 wersji kolorystycznych, więc każdy znajdzie odpowiedni kolor dla siebie. :)

Top w prążki na ramiączkach - Naturalna biel - ONA | H&M PL 2

39,99 PLN

Do tej koszulki idealnie będą pasować krótkie jeansowe spodenki z wysokim stanem. Te szczególnie przykuły moją uwagę, ponieważ nie są tak dopasowane jak większość - powiedziałabym raczej, że są w stylu mom jeans. Spodobał mi się również element wywiniętych końcówek. Na pewno do wakacji muszę poczynić ich zakup!

Spodenki jeansowe z wysokim stanem, ŚREDNI NIEBIESKISpodenki jeansowe z wysokim stanem, ŚREDNI NIEBIESKI

69,90 PLN

Kolejną propozycją jest nietypowa czarna dżinsowa sukienka na ramiączkach - szczerze pierwszy raz spotykam się z taką. Niemniej jednak, zauroczyła mnie sobą. Posiada ona dodatkowo suwak z tyłu. 

Sukienka jeansowa na ramiączkachSukienka jeansowa na ramiączkach

cena na promocji - 59,90 PLN

Idealnie do powyższej sukienki pasowałaby biała kurtka jeansowa w sytuacji, gdyby zrobiło się chłodniej. Uwielbiam połączenia czarny-biały, więc jak dla mnie - cudo.

Kurtka dżinsowa - Biały -  | H&M PL

99,99 PLN

Pozostając przy temacie sukienek, mam dla Was do zaproponowania przewiewną sukienkę we wzór kwiatów. Tegorocznego lata temperatury będą z pewnością niejednokrotnie przekraczać 30 stopni, więc warto się w taką lub podobną zaopatrzyć. Wiele takich sukienek posiada w swoim asortymencie internetowy sklep ZAFUL - myślę, że każdy o nim słyszał. Z kodem ZFSHOP macie zniżkę na -15% na wszystko! Warto go wykorzystać przy robieniu letnich zakupów. ;)


$ 21.99

Super propozycją jest też skompletowany strój składający się z poliestrowych szortów i topu w uroczym kolorze - różowym lub błękitnym. Różowy zdecydowanie skradł moje serce. Koniecznie muszę mieć go w swojej szafie jak najszybciej!


15,61 €

Wakacje kojarzą się wielu osobom z wieczornymi ogniskami, kiedy jest już trochę chłodniej niż w ciągu dnia. Proponuję Wam zatem słodki puchaty sweterek z naszywką planety.


11,79 €

Jaka rzecz spodobała się Wam najbardziej? Kupicie któreś z powyższych ubrań, a może już takowe macie?

3 komentarze:

♥!!