Dzisiaj przychodzę do Was po ponad dwumiesięcznej przerwie (spowodowanej między innymi moją wymianą na Słowację) z inspiracjami outfitowymi na wakacje, w których spokojnie będziecie mogły wyjść na miasto, wyglądając przy tym bardzo dobrze. 
Przy okazji chciałabym powiedzieć o sklepie internetowym Zaful, na który natknęłam się dosyć niedawno. Stronka oferuje asortyment bogaty w odzież, obuwie i różnego rodzaju akcesoria. Kilka rzeczy, które spodobały mi się najbardziej pokażę w tym poście:)) zapraszam!

#1

W pierwszym outficie postawiłam na przede wszystkim wygodę. Wybrałam biały top na ramiączkach z wycięciami na dekolcie z Bershki, dżinsowe szorty z Zaful i superstary od Adidasa.


top - klik! | szorty - klik! | buty - klik!

#2

Druga stylizacja to prosta sukienka w czarno-białe paski z wycięciem na plecach z Zaful oraz kultowe już Vansy Old Skool. Śliczna czarna torebka z H&Mu będzie dopełnieniem całego outiftu.


sukienka - klik! | buty - klik! | torebka - klik!

#3

W trzeciej propozycji połączyłam czarny kombinezon ze Stradivariusa razem ze ślicznymi białymi butami z Zaful. Jako dodatek posłuży srebrny choker, również z Zaful.


kombinezon - klik! | buty - klik! | choker - klik!


Mam również dla Was propozycję stroju kąpielowego z Zaful, w którym się zakochałam♥

  


Który outfit Wam się najbardziej spodobał?

klik! | klik! | klik! | klik! | klik!

20 komentarzy:

  1. Najbardziej do gustu przypadła mi druga stylizacja! Ogólnie bardzo ciekawy sposób na whislistę :)
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecia stylizacja najbardziej wpadła mi do gustu, reszta tez super!
    Zapraszam tez do mnie magdalenadereniowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten strój i powiem Ci, że jest boski nawet na żywo :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ubrania! Kupiłbym takie mojej dziewczynie... Ale nie kupie bo jej nie mam :'(

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna wishlista ale ubrania totalnie nie trafiły w mój gust. Nie cierpie superstarów 😂

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy i przydatny post :)
    _______________
    Aleksey - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię zbytnio "oryginalnych" rzeczy. Bo teraz każdy ubiera sie tak samo

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzecia stylizacja jest świetna! I mega pomysł na wishliste ;)
    Obserwuje, pozdrawiam i życzę miłego dnia,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jest ten ostati strój gdybym go zobaczyła szybciej to bym kupiła ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Drugi zestaw bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie outfity są świetne, a strój cudowny *-* pozdrawiam i zapraszam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne stylizacje! Druga najbardziej przypadła mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacje! Najbardziej podoba mi się ta pod nr. 3 :)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.
    MÓJ BLOG FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow. Mnie się podoba najbardziej 2 stylizacja 💟
    Jest świetna, chociaż 1 też mi się podoba 💝

    milenor.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej podoba mi się chyba trzecia stylizacja :) Kombinezony to życie! tylko troche nieciekawie jak trzeba isc do lazienki haha. Kostium też naprawdę fajny
    Pozdrawiam
    zona grgmla
    http://zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com/2017/07/ponownie-w-chorwacji.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow. Mnie się podoba najbardziej 2 stylizacja 💟
    Jest świetna, chociaż 1 też mi się podoba 💝
    cheap homecoming dresses

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo wartościowy post :) Najbardziej na swojej przyszłej dziewczynie widziałbym kreację nr 2 :D A strój kąpielowy.. według mnie dość intymny.

    https://pasjetomka.blogspot.com/2017/08/przypa-band-czyli-caa-prawda-o-tym.html?showComment=1503568152531#c2990756771660416879

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne inspiracje ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń

♥!!